sâmbătă, 12 martie 2016

GameBoost.Top

GameBoost.Top

GameBoost.Top


Cei de la GameBoost.To deţin propria lor platforma de boosting + propriul masterserver ce vă oferă jucători straini .

Jucatori ce va intra pe server au cs-ul modificat inclusiv setarile din config modificate .

Metode de plată:
- paypal
- Code/Transfer credit
 - PaySafeCard

Jucatori trimişi:
- Jucatorii sunt 90% straini

Nu vă recomand să cumpărați boost de la acest site pentru ca sunt șanse de 90% să nu vă rămână nici un jucător fidel de la ei .

Vă mulţumesc că a-ţi citit acest articol şi vă mai aşteptăm pe la noi pentru a afla detalii şi despre alte site-uri de boosting cs !

Download Counter-Strike 1.6 Non-Steam 2016

9 comentarii:

  1. Ai testat serviciile lor?

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am testat bost-ul de la ei si nu mi se pare cine stie ce . Nu prea baga jucatori ... Am auzit si eu ca cei de la gameboost.top folosesc porcarii de astea. Rusine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am cumparat si nu mi-au facut probleme chiar si dupa termianrea boost-ului am avut minim 15/32 pe timp de zii , recomand cu caldura :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O miciuna gogonata. Nu recomand acest site de boost !

      Ștergere
  4. Numai hotzi, toti sa fure dintr-o parte si sa vanda in alta parte la un pret exagerat de ridicat. Huo !

    RăspundețiȘtergere
  5. Va zic din propria experienta ca nu sunt buni de nimic! Am platit 10 E pentru boost saptamanal si am vazut ca nu prea baga playeri , am facut disputa paypal mi-au banat ip de la server si nici bani nu i-am mai vazut!!

    RăspundețiȘtergere
  6. recomand cu caldura mi-a tinut srv 32/32 sunteti doar niste hateri este printre cele mai serioase site-uri de boost.

    RăspundețiȘtergere
  7. Niste hoti , am dat 1 boost maxim 7 mi-a tinut pe server , am mai dat 2 nici macar nu au intrat pe site , cat despre ei dai drq nici la contact nu raspund iti ia banii si atat

    RăspundețiȘtergere
  8. Nume : CS.SERPARIE.RO
    IP : 89.40.233.38:27015
    Anticheat : VAC SECURE
    Jucatori : 32
    Addons: amxmodx
    Serverul ruleaza la 1000 FPS
    Ping scazut
    Forum : https://www.serparie.ro

    RăspundețiȘtergere